CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, mai 07, 2012

Planløsning


Det var mange faktorer som var avgjørende for valg av leilighet. Blant annet har jeg alltid ønsket å bo på Bogafjell. I tillegg var et av kravene at det skulle være minst to soverom, og standarden på leiligheten måtte selvfølgelig være nokså god.
Jeg synes selv at utnyttelsen på planløsningen er optimal. Leiligheten har livsløpsstandard, store vindusflater og skråtak. Som jeg nevnte i forrige innlegg, har jeg allerede begynt å "innrede" rommene.

Alle store møbler må kjøpes. Lamper, pynt og fyll til kjøkkenskapene har jeg masse av! Stilen vil være nokså lik som jeg hadde i Oslo, for de av dere som husker hvordan jeg hadde det der. I tillegg vil jeg sette litt "jentepreg" på den, så det blir spennende å se det endelige resultatet!


0 kommentarer: