CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, februar 21, 2010

Påsketurens handleliste..

...Eller ønskeliste?



Om vi drar til Danmark i påsken er det en hel del ting jeg vil kjøpe. Noen større ting, mye småtteri. Forrige påske falt jeg pladask for pynten til Maileg. De skal jeg iallefall kjøpe meg! Noen som har disse? Er de like fine i virkeligheten?

I tillegg vil jeg kjøpe meg nye lamper. Høyest på lista står Louis Poulsens PH 4/3 bordlampe. Den hadde passet perfekt inn i stua vår!

I tillegg vil jeg kjøpe med meg Louis Poulsens PH 5 taklampe. Om vi henger den opp nå, eller om vi lar den ligge til vi flytter (forhåpentligvis sommeren 2011) er jeg usikker på, men dette er en lampe jeg har ønsket meg lenge, og er helt sikker på at jeg vil ha.


I tillegg drømmer jeg om denne lille familien fra vipp. Iallefall pedalbøtten og såpedispenseren. Så hva påsken bringer gjenstår jo bare nå å se!

3 kommentarer:

Janniche sa...

så bra at det har ordnet seg!!!

hvis du vil må du gjerne kjøpe mailegg for oss også, de er superfine;)
ha en fin søndag begge to!!
klem

Susanne sa...

det kan jeg gjøre janniche! du må bare si fra hva du vil ha;)
http://www.maileg.dk/forside

ha en super søndag dere også:)

Iselin sa...

Susi:) me har fått inn PH-lampene igjen, kom t oss å kjøp :)