CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, februar 18, 2010

Påååsketur! Vi skulle på påååsketur!

Se så nydelig vær! Det var noe annet enn alt snøen som er kommet nå! Kan det ikke i det minste slutte å snø, sånn at snøen som ligger på bakken får smeltet litt?

Nå driver vi å planlegger påskeferie. Forhåpentligvis får jeg helt fri fra jobb (har bare en vakt mellom 27.mars og 8.april og det er selvfølgelig påskeaften!) men siden jeg jobbet hele påsken ifjor, satser jeg på at det slår tilbake nå, og gir meg fri i år. Jeg har veldig lyst til å dra til Danmark, en interiørbloggers mekka. I tillegg har jeg veldig lyst til at både min familie, og Bjørnar sin familie skal være sammen, enten i Oslo, Risør, Danmark eller i Sandnes. Så, nå er det bare å krysse fingrene for fri, og at alt går i boks!

0 kommentarer: