CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, februar 20, 2010

Det ordner seg til slutt!

Noen leste kanskje innlegget jeg publiserte igår, men som jeg har tatt bort. Jeg var både frustrert og lei meg, fordi jeg måtte jobbe påskeaften i år også, etter å ha jobbet hele påsken ifjor. Nå er saken derimot ordnet, noe jeg er utrolig takknemlig for. Det føles godt å bli tatt hensyn til.

Det siste året på jobb har vært så som så. Det har vært mye frem og tilbake, og siden vi er veldig få ansatte har dette gått inn på oss. Iallefall på meg. Det har ikke vært noe drama, eller noe sånt, og jeg vil til tross for situasjonen si at jobben min er den beste jeg kunne hatt ved siden av studiene. Den gir meg et avbrekk fra tall og paragrafer. Nå har vi forøvrig endelig fått ny sjef, og jeg gleder meg til å jobbe med henne. Hun er ung, kreativ og kul, og langt ifra redd for å ta i et tak! Og det beste av alt, hun ordner opp!

1 kommentarer:

Iselin sa...

D va godt d ordna seg for deg:) D gjelde å ver snille, då får du som regel någe tbage.. og d gjorde du :D