CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, februar 14, 2010

Velkommen til oss!

Endelig fikk jeg tak i dørmatta jeg lenge har hatt i kikkerten! Selvfølgelig ble det også en i morsdagsgave fra Bjørnar til moren hans, Randi. De har vært hos oss i helgen, og vi har hatt det kjempekoselig. På fredag var vi på IKEA. Jeg fikk kjøpt nye stoler til spisebordet, og litt annet som man alltid trenger når man er der. Når vi kom hjem laget vi taco til middag, og resten av kvelden spilte vi kort. Igår begynte vi dagen med å se på OL-sermonien. Ikke noe jeg er så veldig interessert i, men Bjørnar skal ha med seg det meste hvor norske utøvere deltar.

Etter noe som føltes som en hel evighet dro vi endelig ned til byen. Bjørnar og Stig gikk rett å satte seg på en bar for å tippe, mens Randi og jeg fikk shoppet litt. Lunsjen inntok vi på Fridays (suprise, suprise), mens vi til middag hadde deilig indrefilet og fløtegratinerte poteter, med salat til. Kvelden gikk med til både hopp, skøyter og skiskyting (fortrinnsvis i bakgrunnen), mens vi spillte kort. Kjempekoselig, og ikkeminst avslappende helg, med nydelig vær!

De nye stolene, Gilbert fra IKEA.

Vi fikk også to buketter med flotte tulipaner av Randi og Stig.

Valentinsgaven jeg fikk! Tannkosten jeg ønsket meg for to innlegg siden er "endelig" min! Bjørnarfikk en ekstra håndkontroll til ps3 av meg.

Tanten til Bjørnar hadde strikket et ekstra par med Selbuvotter, som jeg fikk! Er jeg ikke heldig vel? Disse skal brukes MYE!

Til slutt, de flotte tulipanene vi fikk av Randi og Stig, samt en orkidè med hele 14 knupper som jeg kjøpte for noen uker siden!

4 kommentarer:

Kine sa...

Så kjekkt innlegg med masse fine bilder! =D Herlighet for en stor forskjell de nye spisebordstolene utgjorde! =D Knallflott! =)

Anonym sa...

Sånn ei matta sko me åg hatt :D. Korr har du kjøpt na? (PS det mangler noen bilder på siden tror jeg)Hilsen morå

Anonym sa...

Så mange fine blomster du fikk !

Susanne sa...

Ja, Kine! Eg syns og d blei mye finere! Åsså e d jo greit me litt stødige stoler! Hehe!

Eg kjøpte den på Gavehjørnet på Storo, mamma:) Men eg tror ikkje d mangle någen bilder? Ka du meine egentlig?