CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, februar 25, 2010

From This Moment On



Denne sangen synes jeg er helt nydelig! Jeg kan høre den om og om igjen, uten å bli lei. Jeg har utrolig lyst til at noen skal synge den i kirken, den dagen jeg gifter meg (ja, jeg er jente, jeg tenker på sånt, og nei, jeg har ingen planer om å gifte meg enda). Eller faktisk, jeg har en dato for når jeg vil gifte meg, men den er foreløpig ganske hemmelig. Hehe! I tillegg må jeg jo ha noen å gifte meg meg, og Bjørnar er langt ifra klar (sier han iallefall). Hehe! Nei, dette ble mye tullsnakk. Nå skal jeg stelle meg, å komme meg på jobb, det samme skal Bjørnar. Imorgen eller på lørdag tenker vi oss på Bølgen&Moi på Briskeby for å spise, for så å gå på kino. Noen filmanbefalinger?

Klem fra Bridezilla

2 kommentarer:

Kine sa...

hihihi det e sangen EG alltid har drømt åm å ha te bryllupsdansen =D

Susanne sa...

ååh! den e så fine! elske teksten! <3