CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, januar 14, 2010

Jeg overgår megselv!

Ok, jeg har alltid sagt at jeg aldri skal kjøpe et eneste OBH Nordica produkt. Jeg har aldri likt dette merke, men jeg har heller ikke hatt noen forutsetninger for ikke å like det. Jeg hadde rett og slett bare bestemt meg for at; OBH Nordica, nei, det liker jeg ikke, ferdig med den saken.

Men som overskriften sier, har jeg altså overgått megselv, og kjøpt en OBH Nordica nuppefjerner. Sofaen vår er av ull, og vi har derfor et lite nuppeproblem. Jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk til nuppefjernere, så jeg har så langt det har latt seg gjøre brukt klesrulle, fingerklypene og støvsuger i arbeidet med å få nuppene bort (det er ikke snakk om mange nuppene altså).

Men tilbake til poenget, før jeg skulle på jobb på mandag, var Bjørnar og jeg en kjapp tur innom Lefdal. Over en kurv inne i butikken, hang det en stor plakat med "OBH Nordica nuppefjerner, kr. 149, Best i test på TV2 hjelper deg". Uten engang å tenke meg om, grabbet jeg en til meg, og satte kursen mot kassen for å betale, uten engang å tenke over at produktet var et OBH Nordica-produkt, som jeg nærmest hadde sverget på at jeg aldri skulle kjøpe! -Og vet dere hva eller? Den var faktisk utrolig effektiv! Ikke en eneste nupp igjen i sofaen, ELLER på Lexington grytevottene og gryteklutene mine! Gjett om jeg er fornøyd!

0 kommentarer: