CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, januar 26, 2010

Home Sweet Home!

På fredag skal jeg hjem! Flyet mitt går allerede kl 08.05, så jeg må tidlig opp. Det fine med det, er at jeg lander kl 09.00, og dermed får heeeele dagen hjemme. Jeg har planer om å være litt med pappa på jobb, for så å spise lunsj hos Farmor og Farfar, en tradisjon pappa og tante har hatt på fredager så lenge jeg kan huske. Etterpå håper jeg på å få tatt en tur i lampebutikken til onkel, for å få tatt litt bilder, så jeg kan lage et lampeinnlegg her på bloggen, sammen med Iselin.

Til slutt håper jeg på en tur på Skeidar og Bohus, for å se på stoler, i tillegg til en tur på IKEA. Hva kvelden bringer, vet jeg ikke enda. Er jo greit å ha litt tid uten planer, for å kunne ta noen avtaler på sparket. Selvfølgelig håper jeg på kinesisk takeaway, og litt oppmerksomhet fra mamma som kommer hjem fra Aberdeen litt utpå kvelden.

Lørdag kommer vel til å gå til shopping, ellers har jeg ingen planer enda. Mens på søndag står familieselskap på programmet. Alt i alt kommer det nok til å bli en avslappende helg, som jeg gleder meg veldig til!

Har du noen planer til helgen?:)

2 kommentarer:

MInken sa...

Goood tur hjem frøken ! Planer for helgen.. Hmm, vel hr min siste dag på B&M nå på lørdag, får håpe neoen gidder å feire eg ! ;) love u !

Susanne sa...

Bjørnar sa at han skulle feire deg!;)
baaah! jeg liker ikke at du slutter:(