CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, januar 21, 2010

London 2007

I julegave julen 2006 fikk jeg blant annet Londonstur av Bjørnar. Vi dro i mars 2007, og hadde en fantastisk flott tur. I tillegg til shopping, fikk vi sett og gjort mye annet byen hadde å by på. London Eye var en skuffelse. Vi hadde fått tips om å gjøre det om kvelden, men på grunn av mørket (og litt regn) så vi ikke annet enn gatelysene, og lysene i vinduene.

Vi var også på British Museum, London Gallery, og selvsagt på Madame Tussauds, Vi hadde også tenkt oss på musikal, men den eneste ledige var Fame, og den hadde jeg sett der året før. Så et lite tips om du skal til London, er å bestille musikalbillettene god tid i forveien!

Bush og meg, London Eye By Night, og til slutt Hitler og meg.. Hehe!

Nattelivet i London er fantastisk! Det gikk for det meste i Cosmo for min del, og alle mulige rare drinker til Bjørnar. Bildet i midten, er tatt fra London Eye.

All shoppingen og vandringen tok på for Bjørnars del. Jeg derimot, overgikk megselv helt enormt da jeg matet disse duene. Det skal sies at jeg måtte rett tilbake til hotellrommet for å dusje etterpå! Hehe!

Hva liker du best med London?

1 kommentarer:

Kine sa...

Har aldri vert i london =(