CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, januar 01, 2010

01.01.10

Jeg måtte gå inn i det nye året alene! Det er første gang på tre år at jeg ikke fikk nyttårskyss av min kjære. Like vel hadde jeg en fantastisk kveld, med goood kalkun og godt selskap!

Nå er jeg tilbake i Oslo, etter en lang flytur, med tekniske problemer som forsinket flyet, og en overtrøtt skrikerunge på raden foran. Jeg har også fått pakket ut alle julegavene (måtte sende de fleste klærne mine i smartpakker med posten pga plassmangel), så nå ligger jeg på sofaen å nyter stillheten, og leser alle bloggene jeg henger etter med.

1 kommentarer:

Anette Willemine sa...

Hei søte du!

Litt trist å være uten kjæresten på en slik dag, men dere har mange igjen av dette året ennå!!

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år fylt med mye glede.

Takk for søte kommentarer på bloggen min. Det setter jeg veldig pris på!

Gleder meg til å følges i 2010!

Stor klem fra
Anette Willemine