CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, november 04, 2010

Juleønsker! -Klær

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ønske meg til jul i år..! Må vel nesten si at jeg har et lite luksusproblem! Jeg føler at vi har alt til leiligheten (Skulle gjerne hatt et nytt servise, men vi har ingen sted å oppbevare det, så det får vente til vi får litt større skapplass). Når det gjelder klær handler jeg somregel på H&M, VeroModa, Cubus. Siden det er relativt billig der, blir det til at jeg kjøper det jeg har lyst på, når jeg har lyst på det.

Flere har begynt å spørre hva jeg ønsker meg til jul, og jeg har virkelig klødd med i hodet for å finne på noe! Av klær og tilbehør ønsker jeg meg;

Louis Vuitton sminkepung.

Mulberry Bayswater veske, enten i brun eller i sort. Kanskje aller helst sort, siden jeg har Louis Vuitton ibrun?
Burberry ullskjerf i det klassiske mønsteret/fargene.

Kanskje en Canada Goose i sort eller brun?

Eller en Parajumpers W-Kodiak i sort eller brun?


0 kommentarer: