CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, november 15, 2010

Søstrene Sisters

Som sist helg møtte jeg også denne helgen lillesøster Cecilie når jeg var ferdig på jobb på lørdag. Siden Bjørnar jobbet sent, tok vi turen ned på Bølgen for å få oss litt mat. Begge var sultne, men ingen orket tanken på å lage mat selv. På meg ble det kveite til forrett (min absolutte favoritt), til hovedrett hadde vi begge indrefilet av gjøkalv med fløtegratinerte poteter og rødvinssaus. Til dessert fikk vi et herlig fat med herligheter som sjokoladefudge, tiramisu, crème brulê og konfektkake med jordbærculi. Jeg tror vi begge var i himmelen etter dette fantastiske måltidet.
Og siden jeg var i så godt humør, fikk Bjørnar selvfølgelig lov til å dra på byen med noen kompiser etter jobb. Det betydde såklart jentekveld på Cecilie og meg. Ingenting er koseligere enn å ha henne ved siden av meg i sengen, mens vi ser på film! Denne gangen så vi Bounty Hunter, som vel og merke ikke var så veldig bra...

På søndag sov vi lenge, spiste deilig frokost med varme baguetter, egg, pålegg og gløgg. Etterpå var det klart for cupfinale og bollebaking. Som Cecilie så fint sa det, så har vi laget skulpturer fra halve Vigelandsparken. Hehe! Men de ble utrolig gode.
Idag har vi shoppet litt, blant annet en kjole til svigerfars 50årsdag neste helg.
Nå har den lille røveren min dratt hjem til Sandnes, og jeg er bare litt missunnelig! Men det er tross alt bare en god måned til jeg skal hjem til juuuul!
(Og apropos, Maria Mena-Home for Christmas er bare sååååå fin!)

0 kommentarer: