CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, november 01, 2010

Stelton Adventsstake

Vel, da er halloween vel overstått. Vi hadde ikke noe godis til ungene, så vi slokket alle lysene i leiligheten, og latet som om vi ikke var hjemme, mens vi sto å tittet på dem i kikkehullet i døra. Hehe! Jeg er imponert over hvor mye tid man legger i kostyme og rekvistita, som bare skal brukes en kveld. Gøy er det iallefall!

Siden det er 1. november idag, tenkte jeg å legge ut det første julegavetipset mitt. Planen er at det skal komme et forslag hver mandag, frem til desember. Da vil de komme oftere.
Dagens tips er egentlig ikke en julegave, men en adventsstake fra Stelton til tiden før jul. Den fungerer som en julekalender, ved at man brenner litt av lyset hver dag frem til julaften.
Jeg er iallefall helt forelsket, og må nok overtale min bedre halvdel som har gitt meg shoppeforbud, om å invistere i denne! (Den er tross alt på halv pris, og koster baaaare 199kr!)

4 kommentarer:

Mona Linn sa...

Ønsker meg også denne :)
Syns den var kjempefin !!!!

Kine sa...

ååå den e så fine! Fikk katalogen i posten i går =) myyye kjekkt =D

Iselin sa...

Åååh den likte eeg!!:D Men sikkert dyr? :(

Har gitt deg en blog award på bloggen min. Står og keffår eg ga deg<3

Anonym sa...

Den skal jeg straks kjøpe meg. Håper bare den ikke blir utsolgt før lønningen popper inn på konto!!

Gleder meg til flere innlegg av deg! Utrolig kjekk blogg! Oppdater oftere:D