CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, november 12, 2010

Shopping i København

Litt shopping ble det jo, for hvem kan vel være i københavn uten å kjøpe noe??
På Illums hadde de en egen juleavdeling. Her fant jeg inspirasjon til Georg Jensen adventsstaken min, så derfor ble tre små fugler i sølv med glitter på med oss hjem. Siden vi tidligere har hatt gullfarget jul, ble også to juletre i sølv lagt i kurven, for å få litt helhet. Bjørnar fant en elg(?) som han absolutt skulle ha, og jeg fikk grenet til meg et englespill. Også to kubbelys fra Georg Jensen med tallene 1-24 kjøpte vi, så nå gleder jeg meg til desember!
Ingen av oss hadde heller julesokk, så jeg kjøpte hver vår Maileg sokk, som vi kan fylle til juleaften!

Toppstjerne til mamma og pappa, fra Georg Jensen.

Ny glassbolle til Kitchen Aid maskinen, lekkert!

Kjøkkenmaskinen matcher nå blenderen mye bedre enn når den hadde stålbolle!

Alvar Aalto tulipanvase!

Også ble det jo litt klær, og bittelitt kosmetikk. Lindeberg jeans og cardigan, og Hugo Boss sko til Bjørnar, parfyme og ansiktspeeling til meg. Happy!

2 kommentarer:

Iselin sa...

Såå masse fint du hadde kjøpt Susi:D

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Åh!! Kjenner jeg trenger å shoppe litt snart... Så mye fint du hadde kjøpt :)