CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, november 30, 2010

Pakkekalender

Da er november så godt som over for denne gang, og vi er klare til å ta imot årets siste måned.
Tradisjon tro skal vi ha pakkekalender i år også. Jeg er ferdig med min, som Bjørnar skal få, mens han enda ikke har kjøpt alle gavene, og langt mindre pakket dem inn.

Som dere ser har jeg pakket inn alle gavene i bamsepapir, Bjørnar er jo min lille bamse. I tillegg har jeg lagt gavene fra 1-10 desember i en gavepose med reinsdyr på. Der vil jeg fylle på med resten av gavene når det blir plass. Nå gleder jeg meg som en liten unge til morgendagen, og den føste pakken! Desember!♥

1 kommentarer:

tante Jani sa...

Regner med du forteller hva dere får i pakkekalenderen - hver dag !!
Ha en koselig førjuls tid ;-)