CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, november 23, 2010

Vår adventsstake

Jeg har en adventsstake fra Georg Jensen, som jeg liker veldig godt, men som jeg synes er fryktelig kjedelig. Når vi var i København, Georg Jensens hjemland, sto denne utstillt i hvert et butikkvindu. Og i en av butikkene så jeg en litt pyntet utgave. Denne bestemte jeg meg for at jeg ville prøve å lage selv.

Fugler med glitterpå ble handlet inn, Bjørnar måtte plukke kvister, vi kjøpte julekuler til å fylle tomrommet i midten med, og jeg kjøpte til og med ståltråd til å binde kvistene sammen med. Alt var i hus, og idag var jeg klar til å lage herligheten.
Må si jeg ble ganske fornøyd med resultatet, til tross for at jeg har glemt å kjøpe lange, hvite lys.
De kommer nok på plass imorgen.

Kvistene knyttet jeg bare rundt, fuglene har klyper som jeg festet på kvistene, og kulene danderte jeg bare tilfeldigvis oppi.
Nå er vi klare til resten av pyntingen på søndag!

7 kommentarer:

Cecilie sa...

Den blei superfin! Kjempestilig! :D
<3

Unknown sa...

Gu så stiligt :)

Kine sa...

wow! =) knallfine! =)

Anonym sa...

hvor kjøpte du fuglene?

Susanne sa...

Fuglene kjøpte jeg på Illums i København:)

Kristina sa...

Nydelig, Susanne!
Du trenger ikke vente til søndag med å ta frem resten av pynten! Jeg har jo hatt den fremme ei uke allerede, og ingen har tatt skade av det ;)

Miriam sa...

Så fin!:D
Hadde egentlig vår (min) klar, men fikk litt ny inspirasjon i byen idag....;)
Koselig med jul!