CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, november 08, 2010

Eva Solo♥

Denne ukens julegavetips er fra Eva Solo, et av mine favorittmerker hos Kitch'n.
I høst har de kommet med flere nye produkter, blant annet en selvvannende orkidépotte. Selv har jeg de selvvannende utrepottene, og er kjempefornøyd med de. De fungerer faktisk! Så jeg har selvsagt store forventninger til orkidépotten også. Designet går igjen fra Eva Solo Smiley bollen, som jeg har vist dere tidligere. Det er fint med litt sammenheng synes jeg.
Prisen på denne er kr. 399.


Denne Eva Solo fuglemateren hadde jeg utrolig lyst på selv i fjor, men jeg har ingen steder å henge den opp. Jeg endte derfor opp med å kjøpe den til mamma og pappa. Den er nydelig der den henger ute i hagen! Og fuglene elsker den! Igjen går det enkle designet igjen i produktet, og dette er et godt tips til den som har alt! Prisen for herligheten er kr. 299.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Thanks for good news!