CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, november 08, 2010

Helgen er ikke over enda!

Mens jeg var på jobb på lørdag fikk jeg herlig besøk av min søster Cecilie. Bjørnar var så snill å underholde henne til jeg var ferdig, så gikk vi alle sammen ned på Bølgen for å spise. Sånn blir det når lillesøster, som er på folkehøgskole får bestemme. Det var morsomt å se reaksjonene hennes når hun fikk litt ordentlig mat. Både hvitløksstekt kveite, entrecote av elg, konfektkake og multepannacotta ble inntatt med et stort smil om munnen.

Etterhvert ble Bjørnar med Sjur og Kevin ut på byen, mens Cecilie og jeg dro hjem å så SexAndTheCity2 i sengen, med masse godis. Det var kjempekoselig å bare være sammen med den gode lille jenta mi!

Igår sov vi lenge, før vi laget god frokost med varme baguetter, godt pålegg, juice og sjokolademelk. Etterpå spillte vi litt Buzz, før vi gikk en liten tur i det deilige vinterværet. Stor sol og kaldt! Når vi kom inn i varmen igjen spillte vi litt kort, før Cecilie laget Nachos til middag til oss. Etter middag var det tid for å slappe av litt. Til Bjørnars store begeistring hadde vi kjøpt med is og nonstop. Han er seriøst gal etter is! Ganske morsomt!

Idag er det mandag, men helgen er ikke helt over for oss enda. Vi drar nemlig på et lite førjulscruise til København idag. Båten går fra Oslo kl 17.00, og vi er fremme i København imorgen tidlig. Vi har 7 timer i land, før båten går tilbake til Oslo imorgen ettermiddag. Det blir herlig å komme seg bort litt etter en høst med mye jobbing! I tillegg er det en fin anledning til å fortsette på julegavene! Nå håper jeg bare at været holder seg like strålende et par dager fremover!

God helg!

2 kommentarer:

Kine sa...

Vil og ha søster!!! =P

Susanne sa...

Mi søster?;)