CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, november 28, 2010

Julestemning

Først av alt, jeg har virkelig ikke glemt bloggen, men den siste uka har mildt sagt vært hektisk! Jeg har stort sett bare vært på jobb, hvor vi har myyye å gjøre om dagen. På torsdag fikk jeg besøk av Maren. Vi koset oss med shopping på nattåpent, og god pizza når vi kom hjem. På fredag jobbet jeg dagvakt, så jeg hadde hele kvelden med Maren. Vi så på x-faktor, og laget deilig nachos med salat. Igår jobbet jeg også, og etter jobb møtte jeg Therese. Nok en gang laget vi nachos etter hennes ønkse (ikke meg imot, hihi) og så på finalen av Skal vi danse. I pausen kom også Siren, og det ble litt sladder og annet jentesnakk.

Idag har vi bare slappet av. Bjørnar var hjemme fra jobb halv 7 idag tidlig, så han ligger som et slakt på sofaen. Jeg har vasket litt, og begynt pyntingen til jul!

Bjørnar (og jeg) elsker reinsdyr! Disse har Bjørnar kjøpt på Åhlens.

Enda et reinsdyr(?) som jeg fikk i pakkekalenderen ifjor.

PH-lampen ble pyntet med søte blånisser fra Hadeland, som vi har fått til jul av Odd Andreas og Linn.

Sølvfargede julekuler går igjen i både adventsstake, i Aaltovasen, og på bjørkegreinene.

Adventsstaken har fått lys, og er klar til å brennes ikveld.

Kalenderlys fra Georg Jensen, som jeg kjøpte i København.

Julestjerna vår, fra Herstal.

Denne elgen kjøpte Bjørnar i en julebutikk i København, hihi!

Til slutt, stakkars Bjørnar som har jobbet til tidlig morgen flere dager på rad nå!

3 kommentarer:

Iselin sa...

Åååh så utrolig masse fiine julepynt du har Susi! åsså så flinke du e å dekorera:) Ser ud så du e utdanna interiørarkitekt:) Hihi! Nå ska eg og vaska og gjør reint og pynta d lilla romme eg har me masse julepynt!

Håpe du har hatt ei fine helg :)

hvitstil.com/Christine sa...

Enig med deg susanne. Reinsdyr er det fineste som er! Ha en herlig adventsøndag.
Christine

Kristina sa...

Så flink du er til å pynte, Susanne. Ser du har sånn finfin altovase med julekuler du også ;)
Oh, jul med din glede!