CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, november 03, 2010

På ønskelista

Etter at vi stillte klokken en time tilbake, har det virkelig begynt å bli mørkt tidlig! Igår var det faktisk begynt å bli skumring allerede når jeg gikk på jobb klokken 16. Når jeg kom hjem fra jobb hadde Bjørnar laget middag, og etterpå var det herlig å krype under teppet, å bare slappe av litt før sengetid. Problemet er bare at vi alltid krangler om teppet! Siden vi har hjørnesofa ligger vi hver vår vei, og får ikke brukt det samtidig begge to. Bjørnar synes neppe det er noe problem, for han lar meg alltid få teppet, men jeg griper muligheten til å invistere i et nytt!

De to øverste er fra Gant, og jeg liker de veldig godt fordi de går i bruntoner, akkurat som sofaen. Det nederste teppet forelsket jeg meg helt i, men aner ikke hvor jeg kan få tak i det. Jeg tviler forøvrig på at Bjørnar hadde likt det, han er ikke helt med på de feminine, romantiske detaljene. Hadde det vært opp til han, hadde sikkert alt vært sort!

1 kommentarer:

Janniche sa...

Hei!
Jeg har sett lingende som det hvite teppet på kid interiør. skal dere være hjemme den 20 nov?
Klem