CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, november 29, 2010

Julevasken

Jeg har såvidt begynt på julevasken. Har bestemt meg for å ta den over lengre tid, istedenfor alt på en gang. Så nå er det badet som står for tur.
Vi har også ryddet terrassen idag. Sykkelen er satt i boden, bord og stoler er slått sammen, og satt bort. Vi har også hengt lys på rekkverket rundt terrassen.

Anbefaler alle som vil ha et solid system som man ikke trenger å være redd for å håndtere med en hard hånd (noe hvertfall jeg gjør når det er kaldt ute, og jeg bare vil bli ferdig) å kjøpe System 24. Vi har den største grunnpakken på 10meter, med 98 lys. Men man har mylighet til å sette sammen flere sett om man trenger mer. I tillegg er ikke lysene seriekoblet, så om en pære røyker, lyser fremdeles de 97 andre! Jeg kjøpte dette settet på Lysmiljø i Sandnes, ifjor.

System 24, supre ledlys til utebruk!

I hovedstaden skinner solen fra skyfri himmel, og skyggene fra glittertrærne og reinsdyrene mine var et vakkert syn på veggen idag!

Igår tente vi det første lyset i adventsstaken, så nå er ventetiden offisielt igang!

1 kommentarer:

Iselin sa...

Åh for en fin skygge!<3

Far syns d e kjempebra du reklamere for di goe ledlyså du kjøpte på Lysmiljø btw:D