CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, november 12, 2010

København

Vi er vel hjemme etter en flott tur til København! Her hadde julen kommet for fullt, og det var mye flott å se på. Jeg klarte selvfølgelig ikke å la være å handle litt julepynt, og jeg har fått mye god inspirasjon. Vi hadde jo bare 7 timer i byen, men føler at vi fikk brukt tiden godt. Vi shoppet i Strøget, og koset oss med god mat i Nyhavn. Jeg har jo lenge vært forelsket i flere danske interiørdesignere, så Danmark er jo rene himmelen for meg!

Vi var selvfølgelig innom en av mine store favoritter, nemlig Georg Jensen. Her hadde de virkelig pyntet til jul, med egen juleavdeling, en hel vegg dekket med hyller (24 luker) til julekalender. Fantastisk! Jeg kjøpte med en stjerne til å ha i toppen på juletreet til mamma og pappa, den kommer nok i neste innlegg.

Vel, København ga absolutt mersmak, og ved neste anledning er vi nok avgårde igjen!

0 kommentarer: