CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, november 29, 2009

1. søndag i advent!

Endelig er hjemmeeksamenen ferdigskrevet, printet ut, og klar til å leveres! Det har vært en morsom, men hektisk helg, og når sant skal sies er vi veldig fornøyde med eksamensoppgaven vi fikk! Jeg har også rukket å pynte litt til jul. Det eneste vi mangler nå, er en adventsstake til å ha i vinduet, og pakkekalenderene våre.
Nå skal vi kose oss med nybakte pepperkaker og gløgg, mens vi tenner det første lilla lyset på bordet.

Den fine Georg Jensen lysestaken min! Stearinlysene er forresten mye finere i virkeligheten (de må være noen av de fineste stearinlysene jeg noen gang har sett!)

Da vi sjekket posten idag, var det kommet to Flax skrapelodd-kalendere fra Almeveien 1. Tusen takk!

De litt misformede pepperkakene vi har laget!

Bjørnar har fått årets første glass med gløgg!
Nå gjenstår det bare å ønske alle mine kjære lesere en fin 1. søndag i advent!

2 kommentarer:

Iselin sa...

Så fint dokke hadde pynta, du e litt flikere me d lilla, enn d eg e:) Herli for deg at hjemmeeksamenen e ferdi sånn du slippe å sitta heile kvelden :)

Janniche sa...

så koselig det så ut til å ha blitt:) å for en fin adventstjerne du har! den likte jeg! nå har vi vært på ribbe middag:)
ha en fin adventstid, håper vi sees om ikke så altfor lenge:)