CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, november 29, 2009

Den store pyntedagen!

Stort sett alt her i verden handler om kompromisser, og i vårt hjem er det ingen unntak. Bjørnar liker litt sånn "rar" julepynt, derav "do-nissen", som selvfølgelig står på badet.

Prøvde å sensurere nissefar litt da jeg tok bildet!
Mine fine, utradisjonelle nisser har sin plass i vinduskarmen, inntid vi får adventsstake.

Julestjerner med glitter på er plassert på stuebordet.

Syntes disse nissene passet fint på lampefoten!

Bjørnar gikk innom Plantasjen å kjøpte lilla orkide til meg, da jeg sente han på Statoil for å kjøpe melk istad!

Nok et eksempel på tilbakestående julepynt....

Min fiiiine favorittjulestjerne fra Herstal!

1 kommentarer:

Iselin sa...

Så utroli skjønt gjort av Bjørnar å kjøpa blomst t deg, sånn plutselig. Sånne små overraskelser e kjekke :-) Og eg likte veldig godt julepynten dokkas, dokke har d så fint. Og do-nissen, d e bra han e på plass:)