CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, november 11, 2009

Bildet er hentet fra google.no, og er fra da Iphone ble lansert.

Idag gjorde Bjørnar og jeg noe vi aldri har gjort før. Vi fikk en reklameavis i posten igår, om at Lefdal åpnet på Storo kl. 07.00 idag, med mange gode tilbud. Vi bladde gjennom avisen, og det var mange interessante tilbud, så idag hadde vi vekkerklokken på 06.45, for å være "tidlig" ute.

Vi tenkte som så at siden avisen kom igår, var det ikke så mange som hadde fått med seg åpningen, men dengang ei. Planen min var selvfølgelig å spasere rett inn i butikken, grabbe med meg det jeg skulle ha (mens Bjørnar gjorde det samme i andre del av butikken -mange potensielle julegaver inne i bildet). Men da vi kom opp var virkeligheten en helt annen. To timer med kø, ute i parkeringshuset.. Det var helt grusomt, til tross for at det ble delt ut både boller og kaffe. I begynnelsen trodde jeg at det skulle gå bra, butikken er jo svær, så det måtte jo gå fort å få gjennom køen, men etter å ha stått en time, og alle andre kom bærende på akkurat de tingene jeg skulle kjøpe, da ble jeg ganske motløs.. MEN, da vi endelig kom inn, og faktisk fikk all den hjelpen vi trengte, OG fikk kjøpt alt vi hadde planlagt, da var jeg kjempeglad! Men, dette er noe jeg ALDRI skal gjøre igjen! Hehe!

Hvem gavene er til får dere vente å se, men vi har gjort noen ordentlige kupp, så bare gled dere!

1 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Hehe.. å stå i kø er ikke mye morro nei.. men litt ekstra kjekt når man kan komme hjem med noen gode kupp da!

Jeg har også måleskeier til å fordele vaskepulveret med, ganske praktisk heile greia egentli ;) hihi..

God helg til deg og!
Klem fra
Kjersti