CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, november 02, 2009

Effektiv!

Ja, da var innleveringsoppgaven i panterett levert, og pinnekjøttet står å damper i gryta. Jeg har vært på skolen i syv timer, og vi har hatt forelesning i et nytt emne, nemlig strafferetslige sanksjoner og konflikter. De tre første timene med utrolig flinke advokat Gunnar Kaspersen, de resterende med sorenskriveren i Sarpsborg. Det var utrolig gøy å få et litt annet perspektiv på emnet, fra en som virkelig har det i fingrene, og jobber med det hver eneste dag. Det er på dager som dette jeg angrer på at jeg ikke valgte å studere jus. Men, valget er tatt, og jussen har jeg jo fremdeles i hveragen min. Jeg velger å tro at jeg har mye bedre nytte av den jussen jeg har på BI, da den er mye mer rettet mot forretningslivet! Det passer meg braa!

Vel, nå går jeg bare å venter på at pinnekjøttet skal bli ferdig. I mellomtiden får jeg vel lese litt operativ økonomistyring. Eksamen nærmer seg med stormskritt! GAAD!

Forresten, synes dere det er for tidlig å begynne å spise pinnekjøtt/julemat??
OG, til mitt forsvar, så snødde det faktisk bittelitt idag!

3 kommentarer:

Kine sa...

Syns ikkje det e for tidlig! 1 november- siste dag i januar/jerna litt ut i februar e det LOV og spisa pinnakjøtt!=P

HusmorDronninga sa...

Åhh.. pinnekjøtt! Det e jo nåke av da besta so fins!
Syns so absolutt ikkje det e for tidlig nei.. men det bør jo ikkje bli kvardagsmat før julekvelden kjem da.. syns eg...
Håpe eg ska få til ein liten smaksprøve før jul eg og :)

Ole-Petter sa...

Det blir vel i grunnen aldri fortidlig med en god pinnekjøtt middag.