CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, november 05, 2009

Dagens fangst

Da var vi kommet oss hjem fra Storo Senteret, og det var jammen ikke lett skal jeg si dere! På den timen vi var der hadde det frøset på ute, og bakken ned fra Storo til Nydalen var ikke bare-bare å gå ned. Vi kom oss heldigvis trygt hjem, og her kan dere se noe av det vi fikk kjøpt.

Bruuns Bazaar cardigan i merinoull til Bjørnar.

Tiger of Sweeden belte i sort skinn, også til Bjørnar.

I tillegg fikk jeg kjøpt noen kalendergaver til julekalenderen hans, så nå har jeg seks av 24 i hus. (han vet forresten ikke hva gavene her, så jeg kan selvfølgelig ikke blogge noe særlig mer om de nå, men som ifjor har jeg tenkt til å lage en kiten julekalender her på bloggen!)

Nå er det dags for Hotel Cæsar her, ha en fin kveld dere!

1 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Å de kalendergavene, de kalenderavene.. Jeg er alltid ute i siste liten, og har alltid like lite peiling på hva jeg skal kjøpe...
Har du noen tips å komme med?