CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, november 30, 2009

Julekalender 2009 (og litt julegave)

I år som i fjor tenkte jeg at jeg skulle legge ut gavene i pakkekalenderene våre, dag for dag. I år tenkte jeg derimot at jeg skulle oppgradere litt, med bilder til hver "luke".

Bjørnar sin kalender har fått plass i kroken ved TV'en. Etter en lang dag i byen, med feiring av innlevert hjemmeeksamen med lunsj på Fridays, fikk jeg endelig kjøpt alle de 24 gavene.

Vi er ikke så avanserte at vi har selve julekalenderen (vi nøyer oss med pakkene). Av en eller annen grunn er de fleste pakkene våre forstore til å få plass i/på de kalenderene som selges rundt forbi. Bjørnar har derimot i år oppgradert kalenderen min litt, og lagt alle gavene oppi en eske, beregnet til julepynt. Hehe!

Ville også vise dere julegaven fra Bjørnar til meg. Gjett om jeg er nysgjerrig på hva det er! Moroklumpen har selvfølgelig kamuflert den med en søppelsekk, av alle ting!

Begge kalenderene er i boks, og vi mangler vel bare to julegaver, så er vi helt ferdige meg alle forberedelser!

1 kommentarer:

HusmorDronninga sa...

Skjønner godt at du våka tidlig i dag ja ;) Her er det også adventskalender tid... Men noen har drevet med litt for mye eksamenslesing til å kunne fullføre hele innhandlingen av selve gavene.. hehe... men de kommer nok.
Har heller ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal henge de opp i år.. så enn så lenge ligger de i en kurv på kjøkkenet...