CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, november 26, 2009

Å føle seg vel!

Idag har jeg vært hos frisøren. Det var deilig med et lite avbrekk mellom eksamenslesingen. Jeg elsker å bli dullet med, og han som klippet meg gjorde hele opplevelsen til en drøm! Først rettet han ut håret mitt, så klippet han det, akkurat sånn jeg ønsket (han kom med mange tips og råd). Etterpå vasket han, masserte hodebunnen, og tok hårkur, før han til slutt fønet og krøllet tuppene.

Neste eksamen er forresten imorgen. Det er hjemmeeksamen i organisasjonsteori, og den varer til mandag. Hvilket betyr at det nok blir lite blogging i helgen!

Ønsker dere alle sammen en fin helg, håper dere skal noe mer spennende enn oss!

2 kommentarer:

Farfar sa...

Hei Susi!
Forstår at du er bedre i form nå, og spesielt etter god hårbehandling!
Det var godt å høre da du trenger all energi og krefter, nå som eksamendager er forestående.
Farmor og jeg ønsker deg lykke til!

Iselin sa...

Så fine på håre:) Ja d e herli å bli dulla litt me hos frisøren. Lykke t på eksamen i helgå :-) Klemm