CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, november 04, 2009

Oppdatering i Viasat-saken

Ja, nå skal dere høre. På lørdag fikk jeg igjen bekreftet fra Viasat at jeg skulle være ute av systemene deres, se tidligere innlegg her. Naiv og godtroende som jeg er, trodde jeg at jeg endelig skulle slippet maset deres. Men siden jeg på denne måten oppdaterer saken, skjønner dere sikkert at det har skjedd noe nytt. Idag fikk jeg nemlig en sms om at jeg hadde en faktura jeg ikke hadde betalt, og for å unngå purregebyr måtte jeg betale den omgående. Beløp, kontonummer og kidnummer var også med i meldingen. Dette er toppen av frekkhet.

Jeg tror at Viasat må være helt på bærtur. Hva er det de forventer at jeg skal betale for? Alt arbeidet jeg har påført kundeservice..? Hehe! Ikke vet jeg iallefall, men at dette er måten å skaffe seg kunder på, det tviler jeg sterkt på!

Bildet er hentet fra www.google.no

2 kommentarer:

Kine sa...

Herregud! Nå må de der ji fre altså!!!! Eg hadde meldt de eg.. :S

HusmorDronninga sa...

hehe.. dette er jo toppen av frekkhet da.. Jeg hadde i alle fall på nåværende tidspunkt gått videre med saken til Forbrukerrådet, eller kanskje tilogmed TV2 Hjelper deg, slik at også andre ble advart mot selskapet..