CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, november 03, 2009

Bytur

Nå kom Bjørnar og jeg akkurat hjem fra byen. Det er jammen ikke ofte vi er nedover sammen bare vi to, men idag tvang jeg han med. Ærendet var et pelspledd fra Kid. Jeg har lenge ønsket meg det, og nå var det faktisk på tilbud til halv pris, bare 199kr. Det sier seg jo selv at da måtte vi bare kjøpe det! Jeg lokket mannen med middag på Dolley Dimples, så han var i og seg fornøyd han også. Fikk også kjøpt lilla lys til adventstaken, og gore tex vaskemiddel til seiljakkene og bergansjakkene våre, det er jo så kjedelig å levere de til rens hver gang.

Ellers er vi ikke helt i form om dagen. Bjørnar var hos legen igår, men får ikke svar på prøvene sine før imorgen.. Jeg er egentlig bare sliten. Får ikke håpe det er noe svineinfluensagreier, vi har nemlig bestemt oss for ikke å vaksinere oss.

Hva med dere? Skal/har dere vaksinert dere?

4 kommentarer:

Kine sa...

INGEN poeng i å vaksniera seg!! Det tar jo TOOOO uker før an virke uansett?!? =O Uff, får virkelig håpa det ikkje e svinainfluenså ja!!!! Krysse fingrene! og håpe du får tatt det med ro og slappa litt av snart!! Må ikkje bli overarbeida og utbrennt ellerede nå!! =( masse god bedring te begge og håpe det e kjekke svar an får på prøvene i mårå!! =)

Iselin sa...

Ah, sånnet teppe har eg og. D e så fint :-) Men off du må sje bli syk t jul, susi! God bedring t dokke begge! Eg e sje sikker på om eg ska vaksinera meg ennå.. e så mye fram og tbage me den der sprøytå.. eg gjør d viss alle andre gjør d, men gidde isje ver prøvekanin. d seie eg :)

Anonym sa...

Så fint pledd, ligne litt på det eg har fått av dokke te jul en gång, gjørr d ikkje ? Fint va det i allefall !

Susanne sa...

d e likt ,bare mitt e brunt, ditt e vel svart?;)