CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, november 05, 2009

Den første ordentlige snødagen!

Idag er første ordentlige snødagen! Det har vært litt snø i luften de siste dagene, men det var først igår kveld, inatt og idag at det har snøtt ordentlig. Eller, snøen som "daler" ned ser egentlig bare forvirret ut, og ikke legger det seg på bakken heller. Men det er koselig å se de hvite hustakene ut av vinduet. Bjørnar og jeg skal opp på Storo en tur ikveld. Han er enda på skolen, mens jeg snart skal begynne på litt grønnsasksuppe, som vi skal ha til middag.

Igår koset vi oss med julegrøt til Hotel Cæsar, det var hyggelig! Jeg elsker jo julegrøt, og prøvde meg med at vi kunne ha det til middag annenhver dag i november og desember. Overraskende nok ble jeg nedstemt. ÅÅÅ! Jeg får ikke sagt nok hvor mye jeg gleeeeder meg til jul!

Bildet er hentet fra www.google.no

3 kommentarer:

Kine sa...

Sååå koselig!! =) her e der bare surt å ekkelt =S Kan jo hååpa at der komme nåke snø nå som der e meldt veldig mange mindre grader =P hehe

HusmorDronninga sa...

Å som jeg missunner dere som har fått snø allerede. Årets første snøfall er alltid så koselig! Men når jeg tenker meg om, så kan faktisk den snøen vente litt på seg... i alle fall til vi får tid til å hente vinterdekkene våre.. For i Rogaland hersker det KAOS hvert år det kommer bitte, bitte litt snø.. :P

sollimi sa...

hva er forskjell på vanlig grøt og julegrøt>?