CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, november 10, 2009

De siste dagene..


...Har besøkstelleren min steget til værs. Hvorfor, det aner jeg ikke, men jeg føler jo ekstra press til å blogge, spesielt om noe som også kan være litt spennende for dere å lese om. Idag har jeg selvfølgelig ikke noe spennende å fortelle, for dagene går stort sett til eksamensforberedelser og jobb.

Men på fredag, da kommer lillesøster Cecilie og kusine Iselin på besøk. De kommer med første fly fra Stavanger, så jeg planlegger å lage deilig frokost til oss. Bjørnar skal på skolen, mens jeg har fri, så da blir det ordentlig jentefrokost, og forhåpentlig vis får jeg høre noe sladder hjemmefra. Har noen noen tips om hva jeg kan "servere"?

PS. Bildet er hentet fra www.google.no

5 kommentarer:

Iselin sa...

Åh så koseligt, eg glede meg :D Blir kjekt å komma bort på besøk t dokke. Eg vett jaffall jentene lige godt vita fullkorn rundstykker (a), ellers e du jo så fliiink å bake :D Dette blir koseli :D Forresten, me får inn alle julestakene imårå, så du høre fra meg då, så ska eg ta den me hvis d e ein du lige :D

Far sa...

Fy fy fy Susanne, bare så du vet det. Cecilie og Iselin kommer ikke med fly fra Stavanger. De kjører fra SANDNES til Sola og tar fly til Oslo. De er ikke en gang innom Stavanger. De trenger ikke kjøre omvei. Bare til en Orientering.

Susanne sa...

De kommer fra stavanger lufthavn sola, og på alle skjermene på gardermoen omtales dette som stavanger, altså flyet fra stavanger;)

Kine sa...

Hehe Godt poeng Ole Petter =) Men skammelig nok omtales jo alt i nærområdet som STAVANGER, sandnes, Ålgård, alt er Stavanger??? Hm....

Du kan servere hjemmelaga horn, og eggerøre/egg, og godt pålegg, samt frisk og god jus! =) Eller rett og slett varm frokostomelett med hjemmelaga rundstykker eller de til Vita som Iselin foreslo! De er kjempegode!! =)

Anonym sa...

Selv om en del østlendinger ikke vet forskjel på en storby som Sandnes og stavanger så burde jo du Susanne vite bedre.