CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, november 23, 2009

Eksamensperioden!

Da var årets eksamensperiode offisielt igang. Bjørnar er ferdig med sin første, mens jeg ligger syk å halvsover på sofaen som et resultat av lite søvn om nettene, feber, vond hals, hoste og vondt i hode. Legen har imidlertid forsikret meg om at det ikke er svineinfluensa, så det tok noen kilo av skuldrene mine.. Likevel er stressmunnsårene på plass, men jeg stiller med godt mot til morgendagsens eksamen!

5 kommentarer:

Kitch'n Maria sa...

Hei Susanne:)

Måtte nesten titte innom her da vettu! Og nå gleder jeg meg masse til julejobbing, når jeg ser hvor mye fint som finnes på Kitch'n!

Du får ha lykke til med eksamensperioden - sitter med det selv..

Klem Maria

Iselin sa...

Offdå, god bedring...
og lykke te på alle eksamenene.
D komme t å gå kjempefint:D
Glede meg t me e ferdige me eksamenene t jul, då blir d gøy :)

Farfar sa...

Hei SUSI gullunge!
Det var synd at du skulle bli syk nå i eksamen og julestri. Men som altid så vet vi at du klarer også dette! Farmor og farfar ønsker deg god bedring og lykke til med eksamene!

Anonym sa...

Håper det gikk greit på eksamen i dag :), det var dumt at du ikke er helt i form .... Jeg gleder meg til du kommer hjem !!!

Far sa...

God bedring vennen.....