CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lørdag, november 28, 2009

Verdens handlefrie dag?!

Nå hørte jeg akkurat på tv2 nyhetene at det er verdens handlefrie dag idag. Det er det dummeste jeg har hørt! Dersom det iallefall skal ha en liiiiten effekt, burde ikke denne dagen legges på en lørdag, rett før jul! Til og med jeg, som har hjemmeeksamen har fått svidd av litt penger idag. Det ble et fint nytt sateng sengesett på oss, også er julegaven til Cecilie i boks (bokstavlig talt). I tillegg fikk jeg kjøpt meg en sort cardigan, noe man aldri får nok av!

Og så over til bildet. Når jeg var syk kjøpte Bjørnar et spill til Nintendo Wii som jeg kunne slappe av og kose meg med. Og ja, jeg er HEKTA! Det er basert på det aller første Mariospillet, til Supernintendo. Det vekker mange gamle minner fra da Silje og jeg satt klistra foran en bitteliten TV'skjerm nede i kjelleren hennes!

2 kommentarer:

Cecilie sa...

julegave t meg? :D
ka eg ska fåå? :D:D

Janniche sa...

hmm, det spillet skulle jeg gjerne ha spilt:) det var det beste!!