CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, desember 01, 2009

1. luke i Susannes julekalender

Idag er det 1.desember, og jeg våknet tidlig. Det er herlig å få noe ut av dagen, selv om mesteparten av tiden går til eksamenslesing. Grunnen for at jeg våknet så tidlig, helt av meg selv, var nok pakkekalenderen som sto i stuen å ventet på meg. Jeg blir som et lite barn når det gjelder jul, og gaver. Jeg elsker gaver, både å gi, men også å få!

Bjørnar og jeg tenker ikke alltid helt likt, men mange skrapekalendere er alltid et must hos oss til jul. Foruten de vi får fra Almeveien 1, pleier vi å legge flere skrapekalendere i pakkekalenderen.
Idag fikk Bjørnar en Yes skrapekalender, mens jeg fikk intet mindre enn en Yes og en Flax skrapekalender, OG en Haribo godterikalender! Den kom visstnok best ut i test på TV2 Hjelper deg, så nå gjenstår det bare å se om den holder til forventningene!
Har dere lesere noen form for kalender?

1 kommentarer:

Kine sa...

sjokoladekalender bare.... =(