CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, desember 25, 2009

Julaften 2009

Vi hadde en fin julaften, med god mat, og mange fine pakker! Vi er heldige vi!

Kokken!

To nydelige kusiner foran pakker og tre!

Vi brukte en evighet på å åpne alle gavene! Var ikke ferdige før nærmere tolv!

Det fine bordet!

Pappa, Farfar og Farmor.

Jentene ved middagsbordet.

Pappa og meg.

Onkel Øyvind leser juleevangeliet mellom middag og dessert.

Farfar fikk mandelen i riskremen.

Onkel Øyvind pynter seg med båndet rundt gaven min..

...Som var en Louis Vuitton veske fra Bjørnar..

Denne lille gaven fikk også mye oppmerksomhet!

Til slutt gikk det nesten sport i å pynte seg med gavebånd!

I tillegg til vesken fikk jeg en Georg Jensen Caravel salatbolle m/bestikk, tøfler, konebelte til bunaden, billett til Raske Menn Show 2&3, øredobber, Clarins neglelakk, Elizabeth Arden håndkrem, ulltrøye til å ha under bunadsskjorten, ring, sengtøy, frisør-hårspray, penger, såper og bodylotion og litt andre ting som jeg ikke kommer på i farten! Håper dere alle sammen er like fornøyde med gavene som meg! Tusen takk!

2 kommentarer:

Iselin sa...

Va kjempekoselig julaften :D
Glede meg lillenyttår :)
Eg har utfordra deg btw :)

Anette Willemine sa...

Hei Susanne!

Ønsker deg en fortsatt gledelig jul. Ser ut som om du har kost deg masse med dine kjære i julen. Håper du også har noen deilige romjulsdager hvor du kan slappe av fra hverdagens kjas og mas.
Og du da - LV veske? Heldiggris!!!

God romjulsklem fra

Anette Willmine