CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, desember 21, 2009

21. luke i Susannes julekalender

Idag har dagen gått i ett! Først dro Therese og jeg på IKEA. Der koset vi oss med svenske kjøttboller, og litt shopping, før vi dro videre til et mildt sagt kaotisk Kvadrat. Vi fikk ordnet det vi skulle, og avsluttet runden vår på Vågen. Utrolig mye som var forandret fra sist jeg var hjemme, hehe! Etter middagen pyntet mamma og jeg juletreet. Det ble utrolig fint, om jeg får si det selv. Skal prøve å få lagt ut bilde imorgen. Ikveld har jeg bare hatt besøk av Magne. Vi har slappet av, og mimret om gamle sprell, som for eksempel den nyttårsaften vi sminket han, for så å ta han med på bussen. Hehe!

I kalenderen idag fikk jeg forresten en Dove såpe, og en fuktighetskrem. Bjørnar fikk en Georg Jensen flaskeåpner (som jeg har ønsket meg.. Hehe!)

Ellers har vi jo fryktelig mye snø. Stakars Diesel kommer seg ikke så lett frem. Men det ser likevel ut som han koser seg i snøen!

Ville også vise dere dette julebildet av "potetsekken". Han støtter seg nemlig opp etter alt når han sitter. Hihi!

0 kommentarer: