CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag, desember 30, 2009

Årets nest siste dag!

Som jeg nevnte igår hadde vi gjester til pinnekjøtt idag. Maten ble vellykket, det samme ble riskremen vi hadde til dessert. Selvfølgelig fikk jeg ikke mandelen denne gangen heller, det gjorde Lars, tante Janis nye kjæreste. Vi koste oss iallefall, og jeg må si at jeg synes at Aareskjold-familien fikk en fin avslutning på året sammen!

Det fine bordet mamma dekket (med mitt favorittservise)

Bordpynten

Onkel Øyvind lurer seg alltid med på bloggbildene!

Tante Jani, og hennes kjæreste Lars.

Fetter Haakon var så snill å hjalp meg videre på SuperMario.

4 kommentarer:

Janniche sa...

godt nyttår Susanne! vi har nettopp fått tilbud på sverige turer med hotell! hadde det vært gøy med en helg fra fredag til søndag i gøteborg?
Håper du får en fin nyttårsferirng:) vi snakkes i det nye året. klem Janniche

Susanne sa...

hei!
det hørtes koselig ut ja! når er det snakk om?:)

kos dere imorgen,
klem!

Janniche sa...

det er i grunn helt frem til april tror jeg

Tante Jani og Lars sa...

Takk for en koselig kveld med kjempegod mat. Nå har vi slaktet grisen :) Kos deg i kveld.