CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, desember 10, 2009

Shopping!

Ikveld har Therese og jeg hatt oss en tur på Storo. Litt flere julegaver ble unnagjort, og jeg fikk kjøpt meg en kjole til julaften (den sorte på bilde). Jeg pleier somregel å ha på bunad, men i år blir det ikke slik. Siden jeg har bunaden i Oslo, blir det vanskelig å få den med på flyet osv.
I tillegg fikk jeg kjøpt en hvit topp som var nesten lik den sorte kjolen, en kardigan, og litt undertøty fra Sonia Rykiel pour H&M. En herlig førjulskveld!

5 kommentarer:

Therese sa...

Liker liker liker kjolen OG toppen:D

Lene-Kristin sa...

Den kjolen så kjempe fin ut:-) Hvor er den kjøpt?

Susanne sa...

Kjøpte begge på Voice of Europe:) er/var 50% på hele butikken:)

Anonym sa...

Så fint - gleder meg til du kommer hjem :)

Iselin sa...

Knall fine kjoler :D då blir cecilie aleina bunadsjenta på julen ;P