CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, desember 04, 2009

4. luke i Susannes julekalender

Gårsdagen gikk stille for seg for vår del. Bjørnar satt med mikroøkonomi, som han forøvrig har eksamen i akkurat nå, mens jeg satt med panterett og pengekravsrett, som jeg har eksamen i på mandag. Har holdt på med det frem til nå også, men kjente at jeg trengte en liten bloggpause. Kalenderen inneholdt nemlig noe idag, som jeg vet at min kusine Iselin ønsker seg mer enn alt annet; SNØ! Det ligger et tynt lag på bakken, mens det fortsatt daler ned fra himmelen. Det er så koselig. I tillegg spiller jeg julemusikk fra Spotify. Min egen liste, med mine egne favorittjulesanger! Åh, jul er så koselig!


Kanskje på tide å sette sykkelen ned i boden snart? Ser dere forresten at vi har fått julegran (med lys på) nede på volleyballbanen? :)

Ellers inneholdt den "ekte" kalenderen en Biotherm Homme fuktighetskrem til ansiktet til Bjørnar, mens jeg fikk den mye omtalte Franck Provost conditioner'en. Tusen takk kalendernissen!

PS! Gjett hvem som beslagla tøflene jeg fikk i kalendergave igår??? Jeg tror virkelig det var noe i det jeg sa, med at vi gir gavene vi selv ønsker oss til hverandre??

2 kommentarer:

Iselin sa...

Åh har dokke fått snø? HELDIGEEN! Eg og vil bo i Oslo og ha snøø.
Her hjemma e d 8 gr, off d blir isje snø av d:( Sende du øve litt snø takk? :-)

Susanne sa...

An regna akkurat vekk:P