CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, desember 15, 2009

Svima? Jeg?

Mens jeg holdt på å lage meg lunsj hørte jeg at jeg fikk en sms på mobilen. Etter å ha laget maten ferdig gikk jeg for å lese den. Problemet var bare at jeg ikke kunne finne mobilen. Jeg lette seriøst overalt. I sofaen, under sofaen, på puffen, i bladkurven, på spisebordet, jeg lette til og med på badet og soverommet, selv om at jeg hørte at lyden kom fra stua. Etter å ha snudd hele leiligheten på hodet, uten resultat, måtte jeg få Linn til å ringe til den. Og gjett hvor jeg fant den? I søppelbøtta, inni papiret fra kalendergavene! Jammen flaks at KJÆRE MINKEN sendte meg melding før jeg rakk å gå ut med søppelet (eller at jeg ikke sendte søppelet med Bjørnar da han gikk på jobb, som jeg vanligvis pleier å gjøre!).

0 kommentarer: