CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, desember 08, 2009

8. luke i Susannes julekalender

Nå er jeg vel hjemme fra jobb. Det har blitt mye jobbing den siste uken, men etter morgendagens vakt, har jeg fri frem til søndag. Ellers kom jeg over en oppskrift på karameller på en annen blogg, så nå står karamellrøre å koker i grytene. Gleder meg til resultatet, karamell er nemlig det beste jeg vet!

Ellers kom kalendernissen med flotte gaver idag også. Bjørnar fikk en sort og en hvit BjørnBorg boxer, mens jeg fikk et Nivea såpe og deodorant-sett. Ellers skal vi bare kose oss med en film ikveld, og for en gangs skyld ha en lesefri dag begge to! Gjett om det blir herlig!

3 kommentarer:

Iselin sa...

Hørtes herli ud me en filmkveld å slappa av.. eg sitte å lese eg:(

Kine sa...

Hørtes herlig ut! Heilt sikkert vell fortjent! =D

Tante Jani sa...

Så koselig å lese bloggen til mine søte nieser. Det blir nesten som en adventskalender, når jeg hver dag "åpner en luke" til både din og Iselin sin blogg. Ønsker deg en fin førjulstid og masse lykke til med eksamen. Glede meg te å feira jul sammen ;-)