CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, desember 17, 2009

Juleverksted!

Her ser dere dagen min, og juleverkstedet vårt i bilder! Vi har kosa oss kjempemasse, og for det meste bare pratet om hvor mye vi gleder oss til å dra hjem!
Her er vi klare til å begynne på julekortene. Legg merke til at Therese har pyntet vinen sin! Hihi!

Etter mye om og men om hvordan vi skulle lage disse kortene, kom vi omsider igang!

Thereses valg på butikken, Laban med nisseluer :)

Endelig ferdige, og vi er ganske fornøyde med resultatet. Vi er tross alt ikke kunstnere noen av oss! Hehe!

Et ferdig kort!
Tre utvalgte kort, vil selvfølgelig ikke røpe hvem de er til!

Det fiiiiine kortet Therese laget til meg!

Vil til slutt også legge med det flotte kortet Bjørnar og jeg fikk av tante, onkel, fetter og kusine idag! Jeg er helt målløs! Tenk å kunne lage noe slikt! Therese og jeg har en laaaaang vei å gå...! Hihi!


Mmm! Pepperkakeoppskrift!

1 kommentarer:

Iselin sa...

Hei :-)
Eg syns dokke va kjempeflinke og kreative å laga kort, di va kjempefine:-D
Mamma va og kjempeflinke:D
Alle va kjempeflinke:D
Snart komme du hjem:D
Kjempebra:D