CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tirsdag, desember 29, 2009

Jeg lever!

Dagene bare flyr avgårde, og på fredag skal jeg alt tilbake til hovedstaden. Det ble dårligere med blogging i romjulen enn jeg hadde planlagt, men jeg har vært ute på noe helt siden julaften. Venner og familie skal besøkes, og julegaver byttes. Heldigvis måtte jeg bare bytte en ting, tøflene jeg fikk av Cecilie måtte byttes til en større størrelse. En annen ting er at jeg ikke har tatt et eneste bilde siden julaften (bakdelen med et svært speilreflekskamera), så Diesel måtte stilles opp til julefotografering.

Vel, nå skal jeg nyte de siste dagene hjemme. Imorgen kommer farmor, farfar, Iselin, Haakon, tante Vigdis, onkel Øyvind og tante Jani på pinnekjøtt til oss. Det gleder jeg meg til, for pinnekjøtt er det beste jeg vet!

Ellers ønsker jeg alle mine fantastiske lesere en fortsatt god jul, og et godt nytt år!

0 kommentarer: