CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, desember 24, 2009

24. luke i Susannes julekalender

Idag begynte dagen med Therese, Maria og min vanlige juletradisjon, nemlig å se Tre nøtter til Askepott sammen. Det var kjempekoselig i år også, men jeg må innrømme at det ble mer snakking, enn å se film.. Hehe! Ellers har vi vært litt rundt, på graven til onkel, hos mormor og morfar med gaver, og bare slappet av. Innimellom har jeg også fått spillt på Nintendo DS'en jeg fikk i kalenderen idag. Hehe! Bjørnar fikk nye sykkelsko, men som dere vet er han treig med å sende bilde, så dere får nok ikke sett dem med det første. Nå skal jeg gå å stelle meg ferdig. Vi skal være hos tante og onkel om en halvtime.

Til slutt vil jeg ønske alle dere lesere en riktig god jul, og en fin kveld ikveld!

0 kommentarer: