CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag, desember 03, 2009

3. luke i Susannes julekalender

Dagene går fort, og idag er det allerede blitt 3. desember. For meg er dette en veldig spesiell dato, da min aller beste venninne, Therese, har bursdag. Vi har opplevd og delt mye sammen. Jeg føler meg utrolig heldig som har et så flott menneske i livet mitt! Så, nok en gang, Hipp Hipp Hurra for Therese!

Ellers fortsetter kalenderen vår med den samme skjevdelingen. Jeg fikk flotte tøfler (som jeg hadde ønsket meg kjempemye), og Bjørnar fikk en eske med kremtopper. Det blir spennende å se hvordan kalenderen utvikler seg, for nå er det nesten "pinlig" å fortelle omverden om de flotte gavene jeg får, og de "stusselige" gavene Bjørnar får. Hehe! Hva synes dere er et greit prisnivå på kalendergaver?

Min vakre Therese og jeg, en sommerdag i Nydalen.

2 kommentarer:

Kine sa...

Når en e fattig student og ska laga kalender så blir det fort veldig DYRT! Så me har fåreløpig valgt og droppa det, men neste år i den nye leiligheten så SKA me ha kalender =D Men jerna då åg aenkver dag for å jørr det lettere og finna nåke å gi (gutter e så vanskelige) hehe og så for å jørr det billigast mulig for begge, sjøl om det e samme økonomien det ramle fra alt =P Men det må vel ver mer enn nokk med 50 kr per pakke??? då blir det 1200 for kalenderen og det e jo mer enn nokk penger som ska komma i tillegg te ALLE julegavene?? =)

Therese sa...

<3<3<3