CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag, desember 18, 2009

Driving Home for Christmas!

Nå er jeg endelig hjemme etter en utrolig travel dag på jobb! Vi hadde fått varer i massevis, i tillegg til alle kundene, så til tross for at vi på det meste var fire på jobb var det utrolig slitsomt. Men, det er sånn man får julestemning av! Imorgen skal jeg jobbe 11-17. Bjørnar henter meg på jobb, så kjører vi rett til Risør (han mener at om jeg hadde gått hjem først, hadde vi aldri kommet oss avgårde..). Vi blir så i Risør til søndag. Da kommer mamma og pappa å henter meg. Så på søndag er jeg endelig hjemme! Gleder meg til å treffe, og være sammen med venner og familie, jeg savner dere veldig!

Vel, nå får jeg gå å pakke siste rest, så jeg er klar til imorgen!
PS. Usikkert hvor mye blogging det blir fremover, men skal iallefall prøve å fortsette med julekalenderen!
Bildet er hentet fra www.google.no

0 kommentarer: