CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag, oktober 31, 2010

Happy Halloween!

Idag blir det litt mindre julesnakk, og litt mer halloween! Disse søte(?) gresskarene sto foran peisen på Bølgen igår å laget god stemning. Jeg vet at mange mener at halloween er oppskrytt, men personlig synes jeg det er morsomt! Siden jeg flyttet til Oslo har halloweenfeiring blitt en tradisjon. Skumle kostymer, blod og masse annet gørr hører med.
Jeg håper vi kan "adoptere" mange flere amerikanske feiringer!

Nå lager Bjørnar frokost til oss. Vi sov lenge idag, og det hjalp virkelig på samvittigheten at vi kunne skru klokka en time tilbake når vi våknet! Hehe.
Ellers skinner sola i Nydalen, og vi har planer om en tur på Plantasjen iallefall.
Ønsker alle mine skumle lesere en flott halloween!
GRRR!

0 kommentarer: