CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag, oktober 25, 2010

Et godt tips!

Jeg har alt for mange pynteting, men alt for liten plass å sette tingene på i stua. Siden vi ikke har vinduskarm går veldig mye plass bort der, og da sitter jeg igjen med TV-benk, stuebord og spisebord til å ha pynt på. Det er jo begrenset hvor mye pynt man kan ha på bordene, her synes jeg at blomster og lysestaker, samt fruktboller er det som passer best.
Til enhver tid står mye av tingene våre bortgjemt i skap, i påvente av å bli byttet ut med en annen ting, som da igjen blir satt inn i skapet igjen. Dette har vært tilfelle med min kjære Smiley skål.

Men forleden dag luftet jeg dette for sjefen min, Kristina, og hun hadde et godt tips! Selv hadde hun skålen på nattbordet! Så nå har min fått kommet ut i dagslys, fyllt opp med kremer og smykker, og alt som ellers ligger å slenger på nattbordet! Kjempesmart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor kjøper man smiley skålen, og hvor mye koster den?

Susanne sa...

Vi får den inn på Kitch'n i løpet av uken. Mener den vanlige størrelsen ligger på 799kr, mens det kommer en ny, større som ligger på 999kr. Den finnes også i mange flere farger:)